Hub Network App

Plezier met je favoriete shows en karakters!

Klant:

Hub Network

Agency:

TVGla

Bekijk project

Hub Network (joint venture van speelgoedgigant Hasbro en Discovery Communications) is één van Amerika's belangrijkste aanbieders van content via digitale kabel en satelliet. In meer dan 72 miljoen Amerikaanse huishoudens zijn de familievriendelijke programma's van Hub Network te ontvangen.

Hub Network wilde haar on-line concurrentiepositie verder verstevigen en schakelde digital agency TVGla (Los Angeles, USA) in om de juiste strategie te bepalen. Een essentieel onderdeel van deze strategie was een “Hub Network entertainment adventure app”. Een vriendelijke en uitnodigende app die op intuïtieve wijze de brede content van Hub Network voorschotelt en de doelgroep verleidt tot interactie.

Voor een grote speler als Hub Network geldt alleen het beste van het beste als goed genoeg. Kwaliteit staat voorop. Het is om deze reden dat digital agency TVGla de bijzondere expertise van Eyo Interactive inschakelde voor advies en de daadwerkelijke ontwikkeling van deze app.

Dankzij een intensieve samenwerking met TVGla, Hub Network en Eyo Interactive is de Hub Network app succesvol gelanceerd. Eyo Interactive heeft een robuuste universele (iPhone én iPad) iOS applicatie ontwikkeld die zonder meer voldoet aan de zeer zware kwaliteitseisen die er werden gesteld.

In een periode van slechts 4 weken werd de app 30.000x geïnstalleerd en krijgt met een gemiddelde van meer dan 4 sterren een zeer hoge waardering van de doelgroep.

iPhone app

De app toont trailers en complete afleveringen van onder meer My Little Pony en Transformers. Daarnaast zijn er exclusieve spelletjes te spelen en een heuse PhotoBomb toepassing waarbij stickersets kunnen worden “ge-unlocked” dankzij codes die beschikbaar worden gesteld via TV uitzendingen en nog veel meer!