Drinkfinity
Customize your hydration!
PepsiCo (Purchase, NY, USA) is met een omzet van meer dan 66 miljard USD (2013) en met 273.000 medewerkers (2013) één van 's-werelds grootste food and beverage ondernemingen en uiterst succesvol met merken als Pepsi, Gatorade, Doritos, 7-Up en Quaker.
Het spiksplinternieuwe product Drinkfinity wordt door PepsiCo omschreven als “A revolutionary Personal Hydration System”. Drinkfinity is een drankje waar je mee gezien wil worden. Pods (er zijn diverse smaken beschikbaar) worden op een hippe fles met water gedrukt waardoor een smakelijk en gezonde drank ontstaat. Er is door PepsiCo duidelijk veel aandacht besteed aan design, gezondheid én milieuvriendelijkheid.
Op weg naar wereldwijd succes heeft PepsiCo besloten het product stapsgewijs te vermarkten waarbij voor een eerste marktintroductie Brazilië is geselecteerd.
Het door PepsiCo ingeschakelde The Visionair Group (Los Angeles, USA) vroeg Eyo Interactive om de volledige website te ontwikkelen. Betrokken bij het complete proces van teaser tot beta- introductie en de uiteindelijke marketing site, implementeerde Eyo een moderne HTML5 front-end gebaseerd op een robuuste Python/Django back-end welke onder meer meerdere talen ondersteunt (Portugees en Engels), campagnematige promotionele activiteiten mogelijk maakt en gebruikers van het product de mogelijkheid geeft om hun ervaringen te delen.
De separate omgevingen voor development, staging en productie staan garant voor betrouwbare resultaten en bieden volledig geautomatiseerde deployment (uitrol) mogelijkheden.
Bovendien vormen een Drinkfinity account op basis van OAuth2, integratie met een webshop en met MailChimp onderdeel van Eyo's levering.